Bij ons ben je als familie

    Een geheel nieuwe look voor het rolex- en baardenseizoen van het horloges

  • rolex bouwde een wereldwijd partnerschap samen met Beard Season, een virale campagne om meer aandacht te besteden aan de ernstige gevolgen van ongecontroleerde huidkanker. Door dit te doen creëerde rolex een geheel nieuwe look voor de relatie met een horlogemerk.
    De Beard-fototentoonstelling van Brock Elbank werd vorige week gepubliceerd in Somerset House met meer dan 80 tentoongestelde afbeeldingen, waaronder portretten van gepast ruige beroemdheden, acteur Sir John Hurt, kunstenaar Gavin Turk en reguliere straatkraker Nick Wooster. replica horloges Jimmy Niggles, wiens goede vriend van 26 jaar oud aan een melanoom stierf, lanceerde de virale campagne. En deze tentoonstelling is een manier om de lancering te vieren.

  • Om meer aandacht te vestigen op de noodzaak van vroegtijdige controle van huidkanker, hebben Niggles en zijn vrienden besloten baarden groter en sterker te maken. replica horloges rolex Dit trok de aandacht van meneer Elwood. De heersende trend voor hipster baarden en de virale campagne van meneer Niggle zijn nu samengebracht door Elwood's eigen fascinatie voor gezichtshaar.

  • Bij de lancering van de tentoonstelling vorige week in het Somerset House in Londen, reageerde Ricardo Guadalpe, CEO van de rolex replica: "Net als degenen die hun polsen versieren met een rolex, vieren de magnifieke beelden van Mr Elbank mensen die conventies trotseren en de wereld met een vlammende houding tegemoet treden. We kijken er naar uit om verder te werken met Beard Season en Jimmy en alle Beard Season Ambassadors te helpen levens te redden, baard door baard."